اجازه خدا؟

اجازه خدا؟

میشه برگمو بدم میدونم امتحان تموم نشده ولی من دیگه خسته شدم.

میخوام برم پیش عشقم میخوام برم.اخه دنیا بدون اون معنی نداره بزار

برم خدایا بزار برم.دارم از دلتنگیش میمیرم دیگه نمیخوام نفس بکشم

تو اومید نفس کشیدنم بودی.خدایا لااقل بزار بیاد تو خوابم 1سال نیومده

تو خوابم 1سال اون روی ماهشو ندیدم.تنها چیزی که تو رو یادم میاره

پاییز و اون دریا.دیگه حتی به دیدنشن نمیرم ماماینا دیروز از شمال اومدن

ولی من نرفتم برم دردم زیاد شه برم غمم زیاد شه برم یاد دستای مهربونت

بیوفتم که کمک خواستی وهیچ کس نیومد به دادت برسه .هنوزم دنیامی

هنوزم سرورمی.دلم بجور برات تنگ میترسم بیام سر مزارت بخدا میترسم

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من و ببر پیش عشقم خواهش میکنم

دنیات و نمیخوام ادماشو نمیخوام فقط عشقم و میخوام فقط همین من و ببر

ببر پیش عشقم فقط همین.



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت21:30---5 تير 1391
کاش دستی از فراسوی افق

گوش سنگین زمان را می کشید

هم زبانی می رسید از راه دور

طعم تنها بودنم را می چشید


mona
ساعت12:58---20 خرداد 1391
سلام وبلاگت عالیه خیلی قشنگه لینگت کردم.Loveyou111.LoxBlog.Com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+تاریخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,ساعت 12:37 نویسنده sh |